NabestaandenZorgPlan

Op deze dienst zijn we heel erg trots, omdat we (bij een onverhoopt overlijden) nabestaanden echt kunnen helpen. Ze hoeven alleen even naar ons te bellen en wij gaan alles voor ze regelen.
Wij hebben deze dienst helemaal zelf ontwikkeld en tevens geoctrooieerd.

We hebben in de praktijk helaas regelmatig te maken met een overlijden. Wij worden dan gebeld door een radeloze partner/familielid met de vraag wat ze moeten doen. Het probleem is, dat klanten meestal alleen de jaarstukken van hun onderneming en de aangifte inkomstenbelasting bij ons hebben ondergebracht. Dit geeft ons geen duidelijk inzicht in de nalatenschap van een klant.

Wij hebben daarom besloten daar wat aan te doen en presenteren met trots het NabestaandenZorgPlan.

Als er iemand komt te overlijden, moet er een hele hoop worden geregeld.
Denk daarbij ten eerste aan de uitvaart, waarbij al tientallen keuzes moeten worden gemaakt.
Vervolgens lopen uw nabestaanden tegen praktische zaken aan zoals het terugvinden van bankrekeningen en verzekeringspolissen etc. etc. Dan de financiële zaken zoals het uitkeren van verzekeringen, wijzigen tenaamstellingen van bankrekeningen, verzekeringen en abonnementen etc. etc. Tenslotte de fiscale zaken zoals de aangifte inkomstenbelasting en de aangifte erfrecht etc. etc.

Aangezien het regelen van dergelijke zaken geen dagelijkse kost voor hen is, zullen ze hulp moeten inroepen van een notaris, een verzekeringsadviseur en een belastingadviseur. Die vragen voor dergelijke zaken hoge tarieven, omdat steeds moet worden uitgezocht hoe uw persoonlijke situatie er werkelijk uitziet. Daarnaast werken ze afzonderlijk van elkaar waardoor het een lang traject wordt en waardoor uw nabestaanden elke keer maar weer moeten uitleggen wat er moet worden gedaan. Op die manier worden uw nabestaanden steeds weer geconfronteerd met veel stress en verdriet.

Zou het niet makkelijk voor uw nabestaanden zijn als ze niets hoeven te doen en door deze moeilijke tijd worden begeleid door een professioneel bedrijf die deze zaken dagelijks doet?

Wij vinden in ieder geval van wel, maar daar moet u dan NU iets voor doen…

Allereerst meldt u zich aan voor het NabestaandenZorgPlan. Deze is gekoppeld aan ‘mijnAdministratie’ (uw persoonlijke online kluis).

We hebben handige vragenlijsten samengesteld en loodsen u daar helemaal doorheen. Wij willen werkelijk alles van u weten, want alleen op die manier kunnen wij alles vlot en professioneel voor uw nabestaanden afhandelen

(En hou in uw achterhoofd: als u dit NU niet doet, moeten later uw nabestaanden het doen. Gaat u zelf maar na, hoeveel tijd, moeite en verdriet dat gaat kosten)

Als u onverhoopt komt te overlijden, weten wij exact wat te doen en zullen wij alle onderstaande werkzaamheden uit handen nemen van uw nabestaanden.

De werkzaamheden in het NabestaandenZorgPlan:
– Allereerst condoleren wij uw nabestaanden en delen wij hen mede dat wij alles voor hen gaan verzorgen, omdat u klant van ons bent. Dit is al een gehele geruststelling voor hen. Ze weten dat wij hen gaan helpen, ze vragen aan ons kunnen stellen en u vertrouwen in ons had dat alles professioneel wordt afgehandeld.
– Wij informeren uw nabestaanden over uw wensen rond de uitvaart (dit kunt u allemaal aan de hand van een vragenlijst in de persoonlijke online kluis aangeven
– Wij checken of het testament wat in ons bezit is ook het laatst opgestelde testament is bij het Centraal Testamentregister;
– Wij leveren alle benodigde stukken aan bij de notaris om de verklaring van erfrecht/executele op te stellen); [erfgenamen hebben ook de mogelijkheid om dit zelf te regelen]
– Wij adviseren wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot de nalatenschap en of u de nalatenschap moeten aanvaarden/beneficiair moeten aanvaarden of moeten verwerpen;
– Wij zorgen ervoor dat bankrekeningen niet worden geblokkeerd en dat de tenaamstelling wordt aangepast (hetzelfde geldt voor effectendepots);
– Wij vragen een overzicht van de saldi op per overlijdensdatum (voor de diverse aangiften);
– Wij zorgen er voor dat werkgever of uitkeringsinstantie een eindafrekening opmaakt (incl. eventueel opgespaarde vakantiedagen) en de jaaropgave aan ons verstrekt (voor de diverse aangiften);
– Wij informeren het pensioenfonds en regelen het nabestaandenpensioen;
indien er recht is op een nabestaandenuitkering zullen we de uitkering daarvan regelen;
– Wij stellen verzekeringsmaatschappijen in kennis en zullen hen verzoeken om uit te keren aan de begunstigden;
– Wij checken of er geen verzekeringen zijn die niet bij ons bekend zijn;
– Wij zeggen verzekeringen op die opgezegd dienen te worden. Verzekeringen waarvan de tenaamstelling moet worden veranderd, worden verzocht dat te doen;
– Abonnementen die moeten worden opgezegd worden opgezegd;
– Social media profielen worden verwijderd indien u dat heeft aangegeven;
– Indien van toepassing wordt er een ANW-uitkering aangevraagd voor de partner;
– Wij verzorgen de aangifte inkomstenbelasting (F-biljet);
– Wij verzorgen de aangifte erfrecht;
– De erfgenamen ontvangen een rekening en verantwoording (= een totaaloverzicht van alle bezittingen/schulden/verzekeringen/belastingen etc. etc.).

De kosten hiervoor bedragen slechts € 19,99 per maand.

Tijdelijke aanbieding! 30% korting over de gehele looptijd, dus nu slechts € 13,99

Op deze pagina’s heeft ons kantoor een vermelding.